Regulamin warunków świadczenia usług
1. Definicje:
- Brand – marka lub produkt Spółki lub podmiotu powiązanego osobowo lub kapitałowo ze Spółką.
- Konto – należące do Influencera konto w mediach społecznościowych.
- Kod rabatowy - dedykowany Influencerowi przez Spółkę indywidualny kod rabatowy na zakup Brandu.
- Kampania - działania promocyjne i marketingowe dotyczące Brandu, prowadzone przez Influencera na Koncie.
- Materiał – prezentowany na Koncie rezultat prac powstałych w wyniku realizacji Umowy przez Influencera, zawierający tekst, grafiki, zdjęcia, klipy wideo lub audio, dowolne ich połączenie lub inne publikacje.
- Brief – dokument Spółki wskazujący zawierający szczegóły Kampanii, w tym opis Brandu, w tym informacje na temat produktu, ogólne rekomendacje i zasady, wytyczne i inne wymagania co do Kampanii, np. kolorystyka.
- Regulamin - niniejszy regulamin.
- Raport - informacja przekazywana Spółce przez Influencera na temat wykonania Umowy, zawierająca screenshot liczby wyświetleń Materiału, liczbę udostępnień Materiału, liczbę kliknięć Swipe-Up oraz pozostałych insight'ów.
- Wizerunek – wizerunek Influencera prezentowany w Materiałach, w tym także imię i nazwisko, pseudonim, nick/nazwa Konta, głos Influencera.
- Unikalny Użytkownik – użytkownik, który dokonał zakupu Brandu przy użyciu Kodu rabatowego.
- Informacje Poufne – informacje określone w pkt 4.2. Regulaminu.
- Umowa – Zamówienie wraz z Regulaminem i Briefem.
- Spółka – Bankilo P.S.A.
- Wskaźniki Kampanii – opisane w Briefie lub w Zamówieniu wskaźniki oczekiwanych rezultatów Kampanii, podane jako wartości mierzalne, służące do weryfikacji wykonania Kampanii zgodnie z Umową. O ile wyraźnie nie określono inaczej w kontekście danej Kampanii, stosowane są następujące dane: liczba wyświetleń Instagram Stories lub Facebook Stories przez obserwujących Konto, minimalna ilość przejść przez link ze SwipeUp, minimalna ilość wykorzystania Kodu rabatowego, minimalne zaangażowanie -- odsetek obserwujących Konto, przez które Materiał został przesłany lub oglądany co najmniej raz [liczba wyświetleń i udostępnień podzielona przez całkowitą liczbę obserwujących].
- Wynagrodzenie – wynagrodzenie wskazane w Zamówieniu, za prawidłowe wykonanie Umowy.
2. Postanowienia ogólne:
- W związku z zawarciem Umowy, Spółka zobowiązuje się:
- przekazać Influencerowi Kod rabatowy,
- na prośbę Influencera przekazać dodatkowe informacje dotyczące Brandu, jeżeli jest to konieczne dla stworzenia Materiału,
- wysłać do Influencera Brief najpóźniej na 5 dni przed ustaloną pomiędzy Stronami datą publikacji Materiału,
- zapłacić Influencerowi Wynagrodzenie za prawidłową realizację wszystkich założeń Kampanii i prawidłowe zrealizowanie Umowy, w tym przestrzeganie Regulaminu.
- Influencer zobowiązuje się:
- do publikowania Materiałów na Koncie zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz regulaminami mediów społecznościowych właściwych dla Konta, oraz Umową, w tym Briefem i Regulaminem, a także wykonywania Umowy, w tym przestrzegania Regulaminu,
- umieszczania w Materiale informacji prawdziwych, rzetelnych i odzwierciedlających rzeczywistą opinię Influencera o Brandzie,
- uzyskiwania od Spółki akceptacji Materiałów przed ich publikacją, zgodnie z postanowieniami Regulaminu,
- odpowiedniego przygotowania Materiału poprzez: i) jednoznaczne wskazanie na jego reklamowy charakter zgodne z Rekomendacjami Prezesa UOKiK dotyczącymi oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych, a także zgodnie z postanowieniami Regulaminu, ii) zawarcie w Materiale w sposób wyraźny dla odbiorców Kodu rabatowego, iii) zawarcie w Materiale tzw. landing page zakupowego/linku skróconego, tak aby skierować odbiorcę na stronę internetową sklepu Spółki: www.pstryk.pl,
- niepublikowania w Materiałach treści, które mogłyby narazić dobre imię Spółki lub jej spółek zależnych, negować wartość lub użyteczność Brandu lub w inny, negatywny sposób kreować wizerunek Brandu oraz nieumieszczania informacji o produktach konkurencyjnych wobec Brandu,
- udzielać Spółce licencji na wykorzystanie Materiałów oraz zgód i zezwoleń na wykorzystanie Wizerunku zgodnie z Regulaminem,
- przesłać Spółce Raport każdorazowo do 4-go dnia kolejnego miesiąca następującego po publikacji Materiału lub Materiałów w poprzedzającym miesiącu,
- w okresie trwania Umowy oraz w okresie 1 miesiąca licząc od dnia wypowiedzenia lub wygaśnięcia Umowy, do niepodejmowania działań o tożsamych lub podobnych do przedmiotu Umowy, dotyczących handlu energii elektrycznej albo działalności podmiotów konkurencyjnych wobec Spółki [sprzedaż energii, analiza cen i zużycia energii],
- zachować w tajemnicy informacje poufne otrzymane w czasie obowiązywania Umowy, a także po wygaśnięciu lub rozwiązaniu Umowy.
- Materiały publikowane z wykorzystaniem poszczególnych platform w mediach społecznościowych powinny spełniać następujące warunki:
(a) Instagram Story/Facebook Story:
- w przypadku pojedynczego kafelka długość Story nie może być krótsza niż 12 sek.,
- kafelki mogą być rozdzielone innymi kafelkami, które w logiczny sposób nawiązują do Materiału,
- sekwencja kafelków powinna trwać nie krócej niż 30s, a w co najmniej jednym kafelku powinien być zamieszczony swipe-up z linkiem do strony Spółki oraz informacja (w formie dźwiękowej lub tekstowej) o Kodzie rabatowym,
- Brand powinien pojawić się w Materiale w widoczny i wyraźny sposób,
- Story powinno być otagowane w sposób widoczny i wyraźny hasłami.
(b) TikTok video:
- video nie powinno trwać krócej niż 12 sek.
(c) Instagram Post/Facebook Post:
- produkt lub Brand powinien pojawić się w Materiale w widoczny i wyraźny sposób,
- podpis postu powinien zawierać Kod rabatowy,
- podpis postu powinien zawierać minimum jedną nazwę Brandu.
(d) Materiał Linkedin:
- produkt lub Brand powinien pojawić się w Materiale w widoczny i wyraźny sposób,
- w Materiale powinien być zamieszczony swipe-up z linkiem do strony Spółki
- podpis Materiału powinien zawierać Kod rabatowy,
- podpis Materiału powinien zawierać minimum jedną nazwę Brandu.
(e) Materiał YouTube:
- produkt lub Brand powinien pojawić się w Materiale w widoczny i wyraźny sposób,
- podpis Materiału powinien zawierać swipe-up z linkiem do strony Spółki,
- podpis Materiału powinien zawierać Kod rabatowy,
- podpis Materiału powinien zawierać minimum jedną nazwę Brandu.
- Influencer zobowiązuje się do publikowania Materiałów o treściach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa. Niedozwolone jest w szczególności:
- wprowadzanie w błąd co do charakteru, oferty, przeznaczenia oraz zastosowania Brandu,
- nieoznaczanie Materiałów zgodnie z Umową, w tym Regulaminem.
3. Zasady realizacji umowy
- Przed opublikowaniem Materiału przez Influencera na Koncie, Influencer prześle wstępny Materiał na adres e-mail Spółki najpóźniej na dwa dni robocze przed publikacją Materiału [dni powszednie za wyjątkiem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy], z zastrzeżeniem, że Materiały publikowane na Instagram Stories/Facebook Stories będą przesyłane na 2 h przed publikacją Materiału. Spółka może ocenić lub skomentować Materiał [np. co do długości trwania, ilości kafelków itp., zgodności z Briefem, wizją Kampanii, dopasowania do celu Kampanii] lub wnieść zastrzeżenia co do Materiału zgodnie z Briefem, w tym co do formy Materiału. Influencer zobowiązuje się do dwóch korekt Materiału uwzględniając zastrzeżenia lub komentarze Spółki. Materiał może zostać opublikowany jeżeli Spółka nie wniesie zastrzeżeń lub komentarzy do Materiału. Materiał jest uważany za zatwierdzony, jeśli Spółka nie zgłosi zastrzeżeń lub komentarzy w ciągu 3 dni roboczych [z zastrzeżeniem, że Instagram Stories/Facebook Stories na 30 minut] przed publikacją Materiału od dnia jego wysłania przez Influencera na adres e-mail Spółki.
- Materiał nie może nawiązywać ani być prezentowany w otoczeniu używek, przemocy, treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym, w szczególności naruszających dobra osobiste innych podmiotów lub wulgaryzmów lub które mogą zaszkodzić wizerunkowi i dobremu imieniu Spółki i Brandu.
- Influencer nie usunie z Konta Materiałów w okresie 12 miesięcy od dnia rozwiązania Umowy.
- Influencer zobowiązuje się:
- do publikacji Materiału z najwyższą starannością i z dbałością,
- do unikania stwierdzeń nawiązujących do zachowań piętnujących lub nawołujących do nienawiści, unikania promowania nierówności, hazardu, hejtu,
- do unikania stwierdzeń nieprawdziwych albo wprowadzających w błąd,
- do uwzględniania przy realizacji zobowiązań objętych Umową uwag oraz wskazówek Spółki, chyba że mogą one narazić Influencera na działania niezgodne z prawem lub skutkujące naruszeniem dobrego imienia.
- Influencer może powierzyć wykonanie części zobowiązań objętych Umową innej osobie po uzyskaniu wyraźnej zgody Spółki w formie pisemnej albo za pośrednictwem wiadomości e-mail. W przypadku powierzenia przez Influencera realizacji któregokolwiek ze zobowiązań objętych Umową osobie trzeciej, Influencer ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania takiej osoby jak za własne działania lub zaniechania.
- Influencer jest uprawniony do wykorzystywania na Koncie nazwy i logo Spółki oraz znaków towarowych Brandu wyłącznie w celu wykonania Umowy.
4. Odpowiedzialność i Poufność
- Przez nienależyte wykonanie Umowy uważane będzie wykonanie Materiałów niezgodnie z Umową, w tym Regulaminem lub Briefem, a także gdy:
- Influencer w sposób powtarzający się źle [fonetycznie] wypowiada nazwę Spółki lub Brandu,
- Influencer w trakcie obowiązywania Umowy zmienił miejsce zamieszkania, w ten sposób że wykonanie Umowy nie jest możliwe lub znacząco utrudnione,
- Influencer podważy wiarygodność Materiału lub Brandu w innych swoich wypowiedziach, materiałach, postach,
- Wskaźniki Kampanii nie przekroczą odpowiedniego poziomu określonego w Briefie lub w Zamówieniu.
- Strony uznają, że wszelkie informacje, niezależnie od formy ich utrwalenia i udostępnienia, dotyczące:
- sposobu oraz warunków współpracy Stron,
- treści Umowy i Regulaminu i Briefu,
- danych handlowych, technicznych, technologicznych, organizacyjnych, finansowych lub prawnych dotyczących Stron oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Spółki w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
mają charakter poufny.
- Strony zobowiązują się do:
- zachowania w tajemnicy wszystkich Informacji Poufnych,
- nieujawniania, nieprzekazywania bądź nieudostępniania Informacji Poufnych osobom trzecim za wyjątkiem podmiotów, których zaangażowanie w wykonanie Umowy jest konieczne, pod warunkiem, że takie podmioty zobowiążą się do zachowania Informacji Poufnych w tajemnicy,
- niewykorzystywania przekazanych Informacji Poufnych do jakichkolwiek innych celów poza wykonaniem Umowy,
- podjęcia wszelkich odpowiednich wysiłków i wszelkich środków ostrożności w celu zabezpieczenia Informacji Poufnych przed ich nieuprawnionym użyciem przez inne osoby lub ich ujawnieniem.
- Informacje Poufne mogą zostać ujawnione przez każdą ze Stron, z obowiązkiem zastrzeżenia ich poufności, w sytuacji, w której:
- druga Strona udzieliła uprzedniej zgody wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności,
- informacje utraciły swój poufny charakter,
- informacje są przekazywane profesjonalnym doradcom Strony z zastrzeżeniem, że są poufne i pod warunkiem zapewnienia zachowania poufności przez te podmioty,
- ujawnienie jest wymagane z mocy prawa lub na skutek wydania przez sądy lub inne uprawnione organy władzy publicznej orzeczenia, decyzji lub innego rozstrzygnięcia, z którego wynika żądanie ich ujawnienia.
- Strony ponoszą wobec siebie odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązków wynikających z Umowy przez ich pracowników, przedstawicieli i pełnomocników.
5. Wynagrodzenie
- Z tytułu prawidłowego wykonania Umowy Spółka zapłaci Influencerowi wynagrodzenie o wartości wskazanej w Zamówieniu.
- Spółka nie będzie zobowiązana do wypłaty Wynagrodzenia jeżeli Influencer nie dostarczy Spółce Raportu w terminie wskazanym w Regulaminie na adres e-mail Spółki.
- Spółka w terminie 3 dni roboczych od otrzymania Raportu może wnieść zastrzeżenia co do wykonania Umowy, określając zakres niezrealizowanych świadczeń poprzez dokonanie wpisu zastrzeżeń do Raportu. W takiej sytuacji, Spółka ma prawo pomniejszenia Wynagrodzenia o kwotę odpowiadającą ewentualnym wniesionym zastrzeżeniom. Jeśli w tym czasie Spółka nie wniosła zastrzeżeń lub poinformuje o braku zastrzeżeń, Influencer może wysłać do Spółki fakturę lub rachunek.
- Zapłata Wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni na podstawie faktury lub rachunku wysłanego w postaci elektronicznej na adres invoices@bankilo.pl na konto bankowe wskazane w Zamówieniu.
- Wynagrodzenie wyczerpuje wszelkie roszczenia Influencera z tytułu realizacji Umowy, w tym za udzielenie zgody na wykorzystanie wizerunku Influencera oraz za licencję i inne zgody o których mowa w pkt 6 Regulaminu oraz zakaz podejmowania działań konkurencyjnych względem Spółki zgodnie z pkt 2.2 (h) Regulaminu.
- Influencer ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki formy prowadzonej działalności lub braku jej rejestracji. W przypadku gdy Influencer nie prowadzi działalności gospodarczej, Influencer podpisze rachunek, w sposób ustalony przez obie Strony -- jeżeli Influencer nie jest czynnym podatnikiem podatku VAT. W takim przypadku Wynagrodzenie stanowić będzie wynagrodzenie brutto, od którego Spółka potrąci należne należności publicznoprawne, zgodnie z obowiązującym prawem, które to należności powinny być odprowadzane przez Spółkę jako płatnika tych należności.
6. Licencja i Wizerunek
- Influencer w ramach Wynagrodzenia, z chwilą publikacji Materiału na Koncie zezwala Spółce na rozpowszechnianie i wykorzystywanie Wizerunku oraz na rozpowszechnianie i wykorzystywanie Materiałów, w tym Materiałów które mogą zawierać Wizerunek w celach informacyjnych, marketingowych i promocyjnych Spółki lub Brandu, w tym informowania przez Spółkę o aktywnościach Influencera związanych z realizacją Umowy, w szczególności poprzez udostępnienie tych Materiałów albo linków do Materiałów na kontach Spółki w mediach społecznościowych, na stronie internetowej Spółki i udziela Spółce na okres okres trwania umowy licencji do Materiałów.
- Niniejsza zgoda na wykorzystanie Wizerunku obejmuje takie formy publikacji, jak rozpowszechnianie na portalach społecznościowych Spółki (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest) oraz zamieszczenie w materiałach marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Spółki i Brandu w Internecie.
- Influencer zobowiązuje się do niewykonywania wobec Spółki osobistych praw autorskich w terminie wskazanym w pkt. 6.1.
- Influencer zobowiązuje się przed stworzeniem Materiału do uzyskania wyraźnej zgody podmiotów trzecich których wizerunek będzie utrwalany w Materiałach w zakresie zgodnym z Umową.
- Zgoda na rozpowszechnianie Wizerunku oraz zgoda na wykorzystanie imienia, nazwiska, pseudonimu, nicku Influencera utrwalonego w Materiałach zostaje udzielona w ramach Wynagrodzenia oraz na czas trwania umowy licząc od dnia zawarcia Umowy.
- Influencer oświadcza, że korzystanie przez Spółkę z Materiałów i Wizerunku w zakresie określonym w Umowie i zgodnie z jej postanowieniami nie naruszy żadnych praw osób trzecich, ani nie będzie stanowiło czynu nieuczciwej konkurencji lub innego czynu niedozwolonego.
- W przypadku skierowania z tytułu naruszenia dóbr osobistych, wizerunku praw autorskich i pokrewnych lub innych praw osób trzecich roszczeń przeciwko Spółce, albo innych norm powszechnie obowiązującego prawa, Influencer zobowiązuje się zwolnić Spółkę z tych roszczeń osób trzecich.
7. Korespondencja
- Strony postanawiają, że bieżąca korespondencja dotycząca Umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie poprzez kontakt z osobami uprawnionymi do kontaktu wskazanymi w Umowie.
- Strony zobowiązują się niezwłocznego powiadamiania się na piśmie o zaistniałych przeszkodach w wypełnianiu wzajemnych zobowiązań w trakcie wykonywania Umowy.
- W Umowie wskazane zostały osoby właściwe do kontaktu w sprawach dotyczących Umowy dla każdej ze Stron.
- Zmiana osób kontaktowych nie stanowi zmiany Umowy, ale wymaga powiadomienia drugiej Stron mailowo pod rygorem skuteczności doręczeń lub złożenia skarg lub wniosków dotychczasowej osobie wskazanej w Umowie.
- Wskazane w Umowie adresy Stron są adresami korespondencyjnymi Stron. Zmiana adresu nie stanowi zmiany Umowy, ale wymaga powiadomienia drugiej Strony mailowo, pod rygorem skuteczności doręczeń na dotychczasowy adres.
8. Przetwarzanie danych osobowych
- Klauzule informacyjne RODO Spółki znajdują się w niniejszym punkcie, poniżej. W przypadku gdy Spółka będzie otrzymywała dane osobowe pracowników, pełnomocników czy współpracowników Influencera w związku z wykonaniem Umowy, Influencer zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania im treści klauzuli informacyjnej Spółki z art. 14 RODO.
klauzula informacyjna RODO Art. 13 RODO
- Administratorem danych osobowych jest Bankilo P.S.A. z siedzibą w Gdańsku, zwany jako ADO. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, można skontaktować się: Email: kontakt@bankilo.pl, Tradycyjnie: ul. Aleja Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk; Telefonicznie: 48 588 810 295 (pn.-pt. 8:00 – 16:00).
- Przetwarzamy dane osobowe w celu:
- wykonania zawartej umowy, a także dla celów wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADO na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości --- tj. na podstawie art. 6 ust 1 lit b i c RODO czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, który to interes polega na: dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami -- naszym prawnie uzasadnionym interesem jest ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami, komunikacji w celach związanych z realizacją umowy.
- Dane osobowe przetwarzane w celach wskazanych w pkt a) będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej wygaśnięciu do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy lub przez okres wymagany przepisami prawa. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na mocy pkt b), będą one przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu względem takiego przetwarzania -- lecz nie dłużej niż przez 6 lat.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą: dostawcy usług IT odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych [w tym hostingu poczty elektronicznej], podmiotom, takim jak operatorzy pocztowi, kurierzy, banki i operatorzy płatności, agencjom marketingowym (w zakresie usług marketingowych), naszym współpracownikom, w tym podwykonawcom, podmiotom świadczącym usługi prawne na rzecz ADO.
- Każdemu podmiotowi, których ADO dane osobowe przetwarza przysługuje prawo:
- dostępu do treści danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii
- prawo żądania sprostowania,
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
- prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust 1 lit. b) RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.
Każdemu podmiotowi, których ADO dane osobowe przetwarza w oparciu o wskazane podstawy w pkt 2 lit. b) powyżej przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesie ADO.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wykonania umowy.
- Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) ADO nie będzie przekazywał danych osobowych poza EOG, z wyjątkiem sytuacji koniecznych, wskazanych poniżej: w związku z korzystaniem z usługi Google Workspace (dawniej G Suite), z uwagi na przechowywanie danych przez Google w centrach danych zlokalizowanych również poza terytorium EOG. Przekazywanie danych w tym zakresie odbywać się będzie w oparciu o tzw. standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską (art. 45 ust. 1 RODO) https://cloud.google.com/privacy/gdpr,
- związku z Pani/Pana aktywnością w portalach społecznościowych lub pracą z tymi portalami w celu realizacji obowiązków służbowych (np. Instagram, Facebook, YouTube i innych), w których Bankilo P.S.A. prowadzi profile społecznościowe oraz działania marketingowe (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Przekazywanie danych w tym zakresie odbywać się będzie w oparciu o tzw. standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską https://pl-pl.facebook.com/help/566994660333381/
Dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą poddawane profilowaniu.
klauzula informacyjna RODO Art. 14 RODO
- Administratorem danych osobowych jest Bankilo P.S.A. z siedzibą w Gdańsku, zwany jako ADO. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, można skontaktować się: Email: kontakt@bankilo.pl; Tradycyjnie: ul. Aleja Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk; Telefonicznie: 48 588 810 295 (pn.-pt. 8:00 -16:00).
- Wskazujemy, że źródłem pochodzenia Państwa danych osobowych jest nasz kontrahent tj. Influencer zwany dalej „Kontrahentem" w związku z wykonywaniem przez ADO umowy łączącej ADO oraz Kontrahenta.
- Cel przetwarzania i podstawa prawna:
- Dane osobowe pracowników i współpracowników, będą przetwarzane do celów realizacji umowy zawartej przez ADO z kontrahentem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- W celu realizowania efektywnej komunikacji i wykonania umowy - prawnie uzasadniony interes administratora danych osobowych, tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- Wypełnienia prawnych. obowiązków ciążących na Spółce tj. prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej ( art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Dla potrzeb realizacji umowy, w odniesieniu do pracowników, współpracowników, reprezentantów i pełnomocników Kontrahenta - przetwarzany zakres danych osobowych odnosi się do podstawowych danych identyfikujących i służbowych danych kontaktowych takich jak: imię i nazwisko, stanowisko służbowe, służbowy adres e-mail, służbowy numer telefonu, a w przypadku reprezentantów dane ujawnione w publicznych rejestrach. Zakres danych może być powiększany o dane przekazywane w związku z wykonywaniem umowy łączącej ADO z Kontrahentem.
- Dane osobowe przetwarzane w celach wskazanych w pkt 3 będą przechowywane przez okres trwania umowy zawartej z Kontrahentem, a po jej wykonaniu do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy, w tym związanych z umową roszczeń podatkowych - lecz nie dłużej niż przez 6 lat. Po tych okresach dane będą przechowywane jedynie przez czas wymagany przepisami prawa.
- Odbiorcą Pani danych osobowych będą: dostawcy usług IT odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych [w tym hostingu poczty elektronicznej], podmiotom, takim jak operatorzy pocztowi, kurierzy, banki i operatorzy płatności, agencjom marketingowym (w zakresie usług marketingowych), naszym współpracownikom, w tym podwykonawcom, podmiotom świadczącym usługi prawne na rzecz ADO.
- Każdemu podmiotowi, których ADO dane osobowe przetwarza przysługuje prawo:
- dostępu do treści danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii,
- prawo żądania sprostowania,
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
- prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86. Każdemu podmiotowi, których ADO dane osobowe przetwarza prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesie ADO - opisanym w pkt 3.2 powyżej.
- Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza EOG, z wyjątkiem sytuacji koniecznych, wskazanych poniżej:
- w związku z korzystaniem z usługi Google Workspace (dawniej G Suite), z uwagi na przechowywanie danych przez Google w centrach danych zlokalizowanych również poza terytorium EOG . Przekazywanie danych w tym zakresie odbywać się będzie w oparciu o tzw. standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską (art. 45 ust. 1 RODO), https://cloud.google.com/privacy/gdpr
- związku z Pani/Pana aktywnością w portalach społecznościowych lub pracą z tymi portalami w celu realizacji obowiązków służbowych (np. Instagram, Facebook, YouTube i innych), w których Bankilo P.S.A. prowadzi profile społecznościowe oraz działania marketingowe (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Przekazywanie danych w tym zakresie odbywać się będzie w oparciu o tzw. standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską https://pl-pl.facebook.com/help/566994660333381/.
Dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą poddawane profilowaniu.
9. Postanowienia końcowe
- Jeżeli Influencer opublikuje Materiał niezgodnie z Umową czy Regulaminem lub nienależycie wykona Umowę, Spółka może wypowiedzieć Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia i bez zapłaty Wynagrodzenia. W przypadkach kiedy Influencer opublikuje Materiał niezgodnie z Umową czy Regulaminem lub nienależycie wykona Umowę, ale Wynagrodzenie zostało już zapłacone, Spółka ma prawo zareklamować świadczenie wykonane przez Influencera żądając zwrotu całości Wynagrodzenia za to świadczenie oraz Spółka może wypowiedzieć Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia. Dodatkowo, w przypadku naruszenia przez Influencera zakazu z pkt 2.2 (h) Regulaminu, Spółka może żądać zwrotu całości Wynagrodzenia należnego za wszystkie miesiące liczone od miesiąca, w którym Influencer naruszył zakaz z pkt 2.2 (h) Regulaminu, niezależnie ile czasu upłynęło od tego naruszenia.
- Umowa zastępuje wszelkie wcześniejsze umowy, porozumienia i uzgodnienia, pomiędzy Stronami, niezależnie od ich formy.
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że Zamówienie stanowi inaczej.
- Wszelkie spory powstałe na tle wykonywania Umowy Strony będą próbować rozstrzygnąć polubownie. W przypadku nieosiągnięcia polubownego rozstrzygnięcia sporu w terminie 30 dni od daty jego zaistnienia, Strony mogą skierować sprawę do sądu właściwego ze względu na siedzibę Spółki.
- W sprawach nieuregulowanych w Umowie, zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
- Spółka ma prawo zmienić Regulamin w przypadku zmiany przepisów prawa wywołujących konieczność zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia poinformowania Influencera o zmianach, o ile Influencer nie wypowie Umowy. Influencer może również, przed upływem 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zmianie Regulaminu, doręczyć Spółce oświadczenie o chęci kontynuacji wykonywania Umowy na dotychczasowych zasadach, które to oświadczenie jest dla Spółki wiążące.
- Influencer zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Spółki o wszelkich zmianach dotyczących jego statusu prawnego oraz zmianie danych, których ujawnienie wymagane jest przy zawarciu Umowy. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku, wszelką korespondencję nadaną na dotychczasowy adres albo dane kontaktowe Influencera lub zawierającą dotychczasowe dane uważa się za prawidłowo doręczoną.